חיפוש

רשת צל קונים רק בטרנקילו

לא פעם במהלך היום בבית או במשרד, אנו זקוקים להפסקה לנשימת אוויר.

בימים שהשמש חזקה, רבים מוותרים על ההפסקה בחוץ.

עם טרנקילו, לא צריך לוותר.

רשת צל קונים רק בטרנקילו – קדימה, בואו נתחיל.

 

מבוא

רשת צל, היא הפתרון האולטימטיבי בזכותו ניתן ליהנות מישיבה בחוץ, ללא הפרעות מקרני השמש החמות. על מנת לרכוש רשת צל לגינה הביתית או למרחב החיצוני של המשרד, ישנם מספר פרמטרים אותם צריך לבחון, אך כך או כך, רשת צל קונים רק אצל טרנקילו.

 

רשת צל – יתרונות

התקנת רשת צל בגינה של הבית או במרחב החיצוני של המשרד, מספקת הגנה מקרני השמש, ומאפשרת הנאה מהאוויר הפתוח, מבלי לסבול מהשמש. מלבד זאת, רשת צל מגנה מפני טיפות הגשם והרוחות, כך שלמעשה, רשת צל במרחב החיצוני, מאפשרת הנאה בחוץ בכל מזג אוויר.

לצד היותה נוחה ופונקציונאלית, רשת צל היא חלק בלתי נפרד מהמראה החיצוני של המרחב. ניתן להתאים את הסגנון, הדוגמא והצבע לעיצוב של המרחב החיצוני ואף להמשיך את הקו העיצובי של המרחב הפנימי של הבית או המשרד.

 

מה חשוב לבחון כאשר קונים רשת צל

כאשר ברצונכם לרכוש רשת צל לגינה של הבית או לחלל החיצוני במשרד, ישנם מספר פרמטרים אותם חשוב לבחון. בשל העובדה כי עלות הרשת אינה נמוכה, בחינה נכונה טרם הרכישה, תאפשר לכם ליהנות מרשת צל למשך שנים רבות.

צבע הרשת – רשת בצבע ככה יותר, מספקת צל רב יותר. ההמלצה הרווחת היא לבחור ברשת צל שחורה או כחולה, על מנת ליהנות מצל רב יותר.

רמת הצפיפות – ככל שהרשת צפופה יותר, כך קרני השמש מתקשות לחדור דרכה. אך יש לציין, כי רשת בעלת צפיפות גבוהה, חוסמת את האור הטבעי של השמש.

קרינה – אם אתם מתכננים לשהות זמן רב תחת רשת הצל במרחב החיצוני, ישנה חשיבות רבה לוודא כי רשת הצל אותה אתם רוכשים, מגיעה עם מסנני קרינה.

 

איך מתקינים רשת צל        

רשת צל מיועדת כאמור למרחב החיצוני של הבית או המשרד. הרשת יכולה להתאים אף למרפסות, בריכות או פרגולות. בשל כך, על הרשת לעמוד בפני רוחות וגשמים. לכן, ישנה חשיבות רבה להתקין את רשת הצל באופן יציב וחזק.

כמו כן, על רשת הצל להיות מתוחה בצורה מדויקת, זאת על מנת להגן על המרחב המוגדר.

בכדי לבצע את התקנת רשת הצל באופן בטוח, מומלץ להסתייע בשירותיו של איש מקצוע מהתחום.

 

רשת צל קונים רק בטרנקילו

בטרנקילו, תכלו למצוא מגוון רחב של פתרונות הצללה. רשתות צל שונות לרבות רב עונתיות דוחות מים, הצללה לבריכות ועוד. בטרנקילו הרשתות תוצרת ישראל כחול לבן. בטרנקילו תוכלו לבחור מהגוון הקיים או להזמין רשת צל מותאמת אישית, במידות ובטעם שלכם. בנוסף, תוכלו להזמין שירותי התקנה מקצועיים.

בד קשיח

 

אולי תאהבו גם את