חיפוש

מי אתה – אבנר קופל

אבנר קופל הוא יו"ר איגוד הכדורסל לשעבר אשר נחשב לאחד התורמים הגדולים לצמיחתו של הכדורסל בישראל. במאמר הבא תוכלו להכיר את אבנר קופל ולהבין מדוע עד היום נחשב בעיני רבים לאחד המנהלים הטובים שידע הכדורסל בישראל.

אבנר קופל – אחד מטובי המנהלים של ליגת הכדורסל בישראל

מפעל הספורט ליגת הכדורסל בישראל היווה בעבור אבנר קופל הגשמת חלום, זאת לאור העובדה כי בראיונות אותם העניק לכלי התקשורת סיפר בתשוקה רבה כיצד הכדורסל תופס מקום מרכזי בחייו, לאורך שנותיו עוד מנעוריו. קופל נחשב לאחד המנהלים הטובים של מנהלת הליגה בישראל, והוא אחראי על יוזמות חדשניות אשר נועדו לנהל את הליגה בדיוק כמו ליגות מובילות בעולם, כחלק מהתפיסה כי הכדורסל בישראל הוא כדורסל איכותי ומגוון המשלב בין חשיבה, ספורט ומהירות. בתקופת כהונתו של קופל כיו"ר איגוד הכדורסל הכפילה הליגה את ההכנסות כתוצאה מיצירת שיתופי פעולה עם גופים ותורמים רבים, כמו גם ממתן חסויות וזכויות שידור. היקף הכספים נאמד על 13 מיליון שקלים בשנה, מהלך שעד היום נחשב כאחד המהלכים הכלכלים המזהירים של הכדורסל בישראל, כל זאת כאמור תחת שרביטו של קופל כיו"ר. כחלק מאמנת הניהול ליוו את ליגת הכדורסל יועצים כלכלים אשר הזניקו את היקף ההכנסות וצמצמו באופן ניכר את היקף ההוצאות, כאשר הדגש אשר ניתן התמקד בשני מישורים: שיפוץ תשתיות נדרשות לאחר שלא נעשו במשך למעלה מ 30 שנה באמצעות איטום גגות מרצופים וכן הקשר בין קהל האוהדים הנאמן של הכדורסל הישראלי אל לב הקונצנזוס, כפי שהיה מאז הוקמה המנהלת.

כדור כדורסל

 

שקיפות ומקצועיות לכל אורך הדרך בתפקיד יו"ר ליגת הכדורסל בישראל

כחלק מהיותו איש רב פעלים החליט אבנר קופל לגבש מדיניות ברורה לגבי הנהלים במנהלת, כל זאת בליווי מקצועי של מיטב היועצים בתחום. כחלק ממעטפת אשר ניתנה בעבור כל שחקן ועובד במנהלת, הוחלט לייצב את תקציב המנהלה באמצעות הזרמה של כספים, כאשר לצורך כך גייס קופל כ 2 מיליון שקלים מתוך מקורות שיווקים וכן הגדיל את הכנסות התקציב השנתי בשיעור של 19%. בקהילת הכדורסל העולמית כמו גם הישראלית הוגדר אבנר קופל כפורץ דרך בתחום הניהולי, ומשום כך הופיע בעשרות כנסים בארץ ובעולם אשר נגעו לפיתוח של הכדורסל הישראלי ולהפיכתו לאחד הענפים הבולטים של הליגות הגדולות. במהלך כהונתו בתפקיד מאז שנת 2012 הצליח אבנר קופל לשדרג את התנאים ואף ללוות את הנבחרת באירועים בעלי מעמד מרשים והיסטורי, בשיאו – העפלה לחצי גמר ליגת האלופות. כחלק מסגנון ניהול קפדני וגיוס משאבים לענף אשר גשש באותה עת, ניתן לומר כי אבנר פועל פעל וקידם שורה ארוכה של יוזמות אשר הובילו בסופו של דבר להפיכת מפעל חייו למפעל ציוני גאה, מצליח ומעורר תשואות ומחמאות.

 

אולי תאהבו גם את

גילוי נזילות
גילוי נזילות בצנרת המים

צנרת המים בבית יכולה עם השנים להתבלות ולהישחק. לעיתים נוצרים עליה חלודה וסדקים שגורמים לנזילות ואז מדובר על בעיה שאין להזניח. על מנת לא לשבור

קראו עוד »
משאית בטון
ההיסוטריה של הבטון

עוד לפני אלפי שנים, האשורים, הבבלים והמצרים עשו שימוש בסוגים שונים של בטון על מנת לבנות מבנים. ההיסטוריה הארוכה של בני האדם בשימוש בבטון הביאה

קראו עוד »