חיפוש

חוקר פרטי בגידות – מתי להיעזר בו ומה לעשות כשהחשש מוצדק?

כבר זמן מה שאתם חושדים שבן/ בת הזוג בוגדים ואתם מלאים בספקות, שאלות ותהיות. האם זה סתם נדמה לכם או שהחשש מוצדק? חוקר פרטי בגידות עתיר ניסיון יוכל לעזור לכם לגלות את האמת אחת ולתמיד ולהבין האם מדובר בחששות מופרכים, או למרבה הצער במעשה מוצק ואמיתי.

בני זוג שחשים שקיים "צד שלישי" מאחורי הקלעים בעולמם הרומנטי, מגיעים בדרך כלל באותה נקודה למשרד החקירות. הם מנסים להישמע לתחושת הבטן שלהם, שמלווה אותם בדרך כלל כבר תקופה ארוכה שמשהו לא תקין מתרחש. בשלב זה, יכול החוקר לספק לפונה אחת משתי אפשרויות: הראשונה – ייעוץ בלבד לגבי שימוש עצמי בטכניקות או בעזרים חוקיים וקבילים לחשיפת האמת. השנייה – שכירתו לחקירה מלאה שלא תשאיר מקום לספק ותהיה מגובה בהוכחות חותכות. כל אחת משתי האופציות תצריך מבני הזוג הנבגדים אומץ רב כדי להתמודד עם רגעי הגילוי המטרידים וכמובן מסכת היערכויות מוקדמת, למצב שבו החששות מוצדקים (ייעוץ משפטי לפני גירושין למשל, תהליך קבלת הגט וכד').

 

סוגי הבגידות הקיימות:

כן, כן, בגידה היא מצב שיכול להתרחש באינספור דרכים וסיטואציות, שכל אחת מהן תצריך מערך חקירות שלם ומתאים:

בגידה וירטואלית – זהו מצב שבו בני הזוג מקיימים שיחות רבות בחשאי בצ'אטים, מנהלים סייבר סקס באמצעות מצלמת הרשת, רוכשים שירותי סקס כלשהם ועוד.

בגידה חד-פעמית – גם אנשים נשואים ומחויבים, נוטים "להתפרפר" מפעם לפעם ולפקוד את מכוני הליווי, מועדוני החשפנות ואפילו ברים ליליים כדי למצוא סטוץ מרגש. הבגידה יכולה להתרחש גם במקום העבודה, בנסיעה לחו"ל או בכל סיטואציה שבה מסופקים היצרים המיניים בלבד.

בגידה כתוצאה מרומן מתמשך – זהו סוג הבגידה הרגשי, הכספי והמיני שמתבצע על חשבונם של בני הזוג הרשמיים. הבגידה מסוג זה מלווה בשקרים וסודות ולכן מסתיימת בדרך כלל בפרידה.

העין

 

למה בוגדים בי?

חשוב להבין: בגידה היא הפרת אמון שמסוגלת להתרחש בכל שלב חיים ובמספר רב של דרכים וסיטואציות. כאשר נחשפת בגידה, הצד הנבגד בדרך כלל מנסה להבין מדוע ולא תמיד הוא יבין במדויק את הסיבות לכך. בחלק מהמקרים, החקירה תצליח לספק הסברים: למשל גבר שמשתובב מידי פעם עם בת זוג שנהנית ממין אגרסיבי קשוח, שבת הזוג הנוכחית לא אוהבת, אישה שלא מצליחה להסדיר עליות ומורדות בקשר עם בעלה ונוטה להתנחם בזרועות אחרים, רצון לחוות חיזור וריגושים מן העבר, חידוש קשר עם מושא רומנטי מהעבר, חוסר סיפוק, כעסים הדדיים ועוד.

 

הבגידה נחשפה: האם לפרק את החבילה?

ישנם מקרים שבהם הבגידה היא עילה חותכת לפרידה מבחינת הצד הפגוע וישנם מקרים שבהם בני הזוג עדיין אוהבים ומעוניינים לתקן ביניהם את המצב למרות הכל. כך או כך, בגידה היא מצב של אל חזור ולא תמיד יהיה ניתן לגשר עליה באופן מושלם אך אפשר לעבוד על הדברים כל עוד שני בני הזוג רוצים בכך. הדבר תלוי בכם, בעוצמת הפגיעה שחוויתם, בנסיבות שהובילו למעשה ובעוצמת הרצון של שניכם להמשיך קדימה יד ביד.

אולי תאהבו גם את

חוקרים פרטיים
4 סימנים לבגידה

לכל בגידה ישנם סימנים מקדימים. לעיתים הסימנים הללו ממש מובהקים באופן שקשה להתעלם מהם, ולעיתים הם חבויים ומוסתרים באמצעות מיומנות של הצד הבוגד. כמו כן,

קראו עוד »