חיפוש

רעיונות לחוויות מיוחדות עם המשפחה בפסח

שוקלים מה לעשות ביחד עם כל המשפחה בחג הפסח? להלן כמה רעיונות לחוויות מיוחדות אשר ניתן לבצע במתכונת משפחתית, בעלות אטרקטיבית – או אפילו בחינם.

חופשת פסח – שפע של אטרקציות לבחירה בעבור כל המשפחה

חופשת הפסח נחשבת לאחד מאירועי השיא בעבור כל משפחה, זאת לאור העובדה כי מדובר בחופשה ארוכה יחסית אשר מאפשרת לקבל זמן איכות משפחתי. יתרה מכך, בעידן הנוכחי בו רבים מאתנו עובדים שעות רבות במשרד, בחופשת הפסח ניתן לצבור חוויות מיוחדות אשר יגבשו את המשפחה. להלן כמה רעיונות לחוויות מיוחדות שניתן לבצע עם המשפחה בעת חופשת הפסח אשר מתקרבת בצעדי ענק:

אנשים בים

  • יציאה לחיק הטבע – ארץ ישראל היא ארץ יפהפייה אשר בעת תקופת הפסח פורחת בשיאה. למעשה, השנה האחרונה הייתה השנה הגשומה ביותר מזה כחמש שנים, ועל כן רבים מהנחלים שוצפים וגועשים. על כן, אם ברצונכם לחוות חוויה מיוחדת עם המשפחה מומלץ לצאת לטיול מאורגן בחיק הטבע אשר כולל ביקור בנחלים ובמסלולי טיולים, זאת לאור העובדה כי מזג האוויר הוא מזג אוויר מושלם ליציאה לטיולים בהרכב משפחתי גדול או מצומצם.
  • נופש בחו"ל עם כשרות לפסח – אם ברצונכם להעניק חוויה ייחודית למשפחה, אין ספק כי חופשה כשרה אשר כוללת גם ליל סדר במלון מפואר של חמישה כוכבים מהווה אטרקציה מדהימה בעבור התקופה. חברת KosherBookings נחשבת כיום לחברה המובילה בתחום, וזאת לאור העובדה כי באמצעות החברה תוכלו לטוס עם כל המשפחה לנופש של עשרה ימים באחד היעדים החמים ביותר בעולם כיום: קפריסין. במרחק טיסה קצר מישראל ניתן להגיע למיקום יפהפייה אשר כולל ים צלול, הרים ואווירה מדהימה. בנוסף, ניתן לבחור מבין שני מלונות יוקרה ברמה של חמישה כוכבים ולקבל חבילה אשר מותאמת לרוח החג וכוללת טיולים מאורגנים, מופעים לילדים, ערב ליל סדר מהודר וכשר למהדרין כמו גם אין ספור פעילויות ואטרקציות. על כן, מדובר בחוויה שאסור לפספס ואנו מזמינים אתכם להתקשר עוד היום למרכז ההזדמנות של החברה בכתובת 072-3939326.
  • התנדבות – לאור העובדה כי חג הפסח הוא חג ארוך יחסית, מדובר בהזדמנות מצוינת להקנות לילדים ערכים ולאפשר להם להעניק לאחר. על כן, חוויה מיוחדת אותה ניתן לבצע היא התקשרות עם ארגון אשר זקוק למצרכים או לציוד בכדי לארח את ליל הסדר כהלכה, כאשר כיום ניתנת גם הזדמנות לבצע אריזה של חבילות מזון לנזקקים. בנוסף, ניתן לחגוג את החג עם קשישים בודדים יכולה להוות הזדמנות מעולה לחוויה ייחודית אשר מתאימה לרוח היהודית ולנתינה.
  • אירוח חיילים בודדים – אירוח של חייל בודד בעת חופשת הפסח תעניק לכם הזדמנות להעניק לאחר, כמו גם לקבל חוויה ייחודית אשר כוללת אירוח של חייל בודד וקבלתו לחיק המשפחה, בחג האהוב ביותר של השנה.

אולי תאהבו גם את