חיפוש

עורך דין רשלנות רפואית מומלץ, לטובת הקהל הרוסי

אם עליתם לארץ מזמן, אתם כבר אולי מכירים היטב את השפה העברית ומסתדרים מצויין עם הבירוקרטיה הישראלית, החוצפה הישראלית ואפילו עם מילוי מסמכים בעברית.

אבל אתם בטח גם זוכרים שזה היה מאוד קשה בהתחלה.

קשה להבין את השפה ואת המנטליות, קשה להסתדר עם הבירוקרטיה ולהבין את המסמכים שמבקשים מכם לחתום עליהם בפרוצדורות שונות, בעיקר כשמדובר על פרוצדורות רפואיות, אשר יש להם השפעה ישירה על מצב הבריאות שלכם. בדיוק לטובת זה, חשוב שתכירו עו"ד רשלנות רפואית, שיש לו את כל מה שדרוש כדי לייצג את הקהילה הרוסית בישראל.

 

היכרות טובה עם תחום רשלנות רפואית

עו"ד רשלנות רפואית, מקצועי ומלומד ככל שיהיה זקוק לרמה גבוהה של ניסיון, כדי להגדיל את הסיכוי של לקוחותיו לנצח בתביעה, או לפחות לקבל פיצוי הולם בהסדר מחוץ לכותלי בית המשפט.

משום כך, חשוב לאתר עו"ד רשלנות רפואית שמכיר היטב את המערכת וכבר פועל בתכה לא מעט שנים. עו"ד שיש לו יותר הצלחות מאשר הפסדים ושיודע בדיוק מה אתם צריכים לעשות כדי לקבל את הפיצויים המגיעים לכם בתביעה בגין רשלנות רפואית.

נוסף על כך, עורכי דין רבין בתחום עוסקים בייצוג לא רק של התובעים כי אם גם של נתבעים ולכן יש להם פחות מומחיות בייצוג תובעים, מטבע הדברים. כמו כן, עו"ד העוסק בייצוג התובעים בלבד, נדבק במחויבות להצליח ולנצח בהליך המשפטי, לטובת הלקוחות שלו, אשר זקוקים באמת ובתמים לפיצויים הללו.

אבל מה מייחד את הקהילה הרוסית, עד כדי כך שצריך עו"ד רשלנות רפואית עם זיקה וגישה מתאימות?

 

לייצג את הלקוחות בשפה שהם מבינים

כפי שכבר נאמר כאן למעלה, הבנת השפה היא אחד הקשיים העיקריים של הקהילה הרוסית, בעיקר כאשר מדובר על ביצוע פרוצדורות מסובכות. עו"ד מומלץ בתחום רשלנות רפואית לקהילה הרוסית בישראל הוא כזה אשר לא רק מחזיק בידע, ניסיון ומיומנות בתחום, אלא גם מכיר היטב את הקשיים של הקהילה בישראל, מבין היטב את הקושי הספציפי בקבלת טיפולים רפואיים בלי להבין את ההסברים של הצוות הרפואי, כמו גם את המסמכים הרפואיים עליהם נדרשים לעיתים קרובות לחתום.

עורך דין כזה מכיר את המקרים השונים של רשלנות רפואית כלפי עולים מרוסיה, אשר לעיתים קרובות מתרחשים בגלל קשיי השפה וחוסר היכולת של הצוות הרפואי להסביר בצורה נאותה, בהתאם לחוק, את ההליכים הרפואיים הנדרשים.

 

לסיכום

בחירת עו"ד רשלנות רפואית אינה תמיד פשוטה, אבל בחירה של עו"ד רשלנות רפואית עם אוריינטציה מתאימה לקהל הרוסי, לצרכים הייחודיים של הקהילה בישראל, אשר יש לו מספיק ניסיון והבנה של הקשיים הייחודיים לקהילה כנגד מערכת הרפואה בישראל, היא קריטית לצורך הגדלת סיכויי ההצלחה בתביעה. לכן חשוב לא לוותר ולמצוא את עורך הדין המתאי ביותר לטיול בתביעה שלכם.

למידע נוסף לחצו: https://www.df-law.co.il/ru/медицинская-халатность

 

לב מפלסטיק עם ספר פתוח - אילוסטרציה

אולי תאהבו גם את

עורך דין
ערעור על דו"ח משטרתי

ערעור על דו"ח משטרתי הוא הליך בירוקרטי לא פשוט ולא קל. רובנו לא יודעים כיצד מבצעים את הערעור, באיזה מסגרת זמן והאם עלינו להתייעץ עם

קראו עוד »