חיפוש

סוגי הנזקים בגין נזקי גוף

נזקי גוף הם נזקים אשר נגרמים לגופם של בני אדם בשונה מנזקים אשר נגרמים לרכוש לדוגמא. נזקי גוף יכולים להיגרם כתוצאה מכול מיני מקרים ואירועים אך כולם מסווגים לרוב תחת תחום של נזקי גוף כך שלרוב עורכי דין העוסקים בתחום ידעו לתת מענה לכול סוג תביעה בנושא. כול נזק אשר נגרם למעורבים משתנה וייחודי אך ניתן לסווג למה סוגים של נזקים.

 

נזקי גוף

באופן כללי, באם הייתם מעורבים בתאונה כלשהיא ונגרמו לכם נזקי גוף, סביר שמגיעים לכם פיצויים מגורם כלשהוא, אך עליכם לדעת לדרוש אותם מהערוץ הנכון על מנת למקסם את הפיצויים והסיוע שמגיע לכם בעקבות מה שאירע.

 

נזקים הגורמים לנכות

נזקי גוף אמנם יכולים להיות קלים מאוד אך לעיתים תאונות או אירועים מסוימים יכולים דווקא לגרום לנזקים חמורים ואפילו חמורים מאוד אשר מותירים את האדם עם נכות כללית. כאשר מדובר בסוג כזה של נזקי גוף, אשר משפיע לטווח ארוך מאוד על חייו של המטופל יש לדווח על הנזקים לביטוח לאומי כדרך תביעת נכות כללית על מנת לקבל הכרה בנכות וסיוע בעקבות כך.

 

נזקים מתאונות דרכים

כאשר נזקי הגוף נגרמים כתוצאה מתאונות דרכים הם ראשית מכוסים על ידי חברת הביטוח שבה מבוטח כלי הרכב במסגרת ביטוח חובה ועל כן, בנזקים מסוג זה לרוב יהיה זכאי המעורב (בהתאם לתנאי הפוליסה) לפיצוי מחברת הביטוח אשר מותאם לגובה ההוצאות שהיו למבוטח בעקבות נזקי הגוף שנגרמו לו. מעבר לכך, לעיתים תאונות דרכים יכולות להביא גם לכדי תביעה בבית משפט אזרחי אל מול מי שהיה אחראי לתאונה ובעצם לדרוש ממנו פיצויים עקב כך.

 

נזקי גוף כתוצאה מרשלנות

רשלנות רפואית או כול סוג אחר של רשלנות מקצועית, אינן נחשבות כאירועי תאונות אלא כאירועי רשלנות של ממש וגם היחס אליהם שונה עקב כך. באופן כללי, כאשר בוצעה רשלנות מאיש מקצוע אשר גרמה לנזק גוף אצל אדם אחר, יכול הנפגע לבחור לתבוע את מי שנהג בו ברשלנות ולדרוש ממנו פיצוי על מה שאירע מתוך הבנה כי היה ניתן למנוע את הנזק ולכן מי שנהג ברשלנות צריך לפצות את מי שהוא פגע בו.

 

תביעה בגין נזקי גוף

על מנת באמת לקבל את מה שמגיע לכם עקב נזקי גוף, לא משנות הנסיבות שגרמו לנזק, כלומר לא בהכרח, מומלץ לפנות עוד היום לקבל ייעוץ וליווי של משרד עורכי דין פייפר כהן אשר מתמחה בתחום ויוכל לסייע לכם במקצועיות ובניסיון רב להתקדם עם נזקי הגוף שנגרמו לכם על מנת לקבל את הכסף שמגיע לכם ולהוריד מכם הרבה כאבי ראש והתעסקות בבירוקרטיה שידרשו על מנת לקבל הפיצויים הללו.

תאונות דרכים

אולי תאהבו גם את

עורך דין
ערעור על דו"ח משטרתי

ערעור על דו"ח משטרתי הוא הליך בירוקרטי לא פשוט ולא קל. רובנו לא יודעים כיצד מבצעים את הערעור, באיזה מסגרת זמן והאם עלינו להתייעץ עם

קראו עוד »