חיפוש

מוניות לשדה התעופה בן גוריון

נוסעים בקרוב לחו"ל ותוהים איך תוכלו להגיע לשדה התעופה? רוצים ליהנות כבר מהרגע הראשון כשאתם יוצאים מהבית? אם כך, כדאי שתדעו שהיום לא מעט אנשים נוסעים במוניות לשדה, אז למה שלא תנסו את האפשרות הנפלאה הזאת גם אתם?

כל הסיבות לקחת מוניות לשדה התעופה

בשנים האחרונות כולנו מבקרים לעיתים קרובות יותר בשדה התעופה, והסיבה העיקרית לכך היא שהטיסות זולות יותר. יש היום לא מעט חברות שמציעות טיסות במחירים נהדרים ולכן ברור מדוע כל אחד מאיתנו מרשה לעצמו לטוס יותר מפעם אחת בשנה. עם זאת, השאלה שתמיד חוזרת על עצמה ולא נעלמה עם השנים, היא איך מגיעים לשדה? יש לא מעט אנשים שיגיעו עם הרכב הפרטי שלהם, אך במקרה כזה הם יתעייפו בדרך בנהיגה וגם ישלמו לא מעט על החניה שלו בשדה. מצד שני, יש גם אנשים שיגיעו ברכבת, אך במצב כזה לא תהיה להם גמישות בזמנים והם גם יצטרכו לסחוב את המזוודות בדרך. לכן מוניות בן גוריון וגם לכם שווה לקחת בחשבון את האופציה הזאת. לנסוע לנתב"ג במונית זה שיא הנוחות, אז למה שתתפשרו על אפשרות אחרת?

נהג מונית

עם איזו חברת מוניות כדאי לצאת לדרך?

האמת היא שבין אם אתם חושבים על הדרך לשדה ובין אם אתם חושבים על הדרך הביתה, כדאי יהיה לבדוק היטב עם איזו חברת מוניות אתם נוסעים. כמו שאתם בוודאי יודעים, לא חסרות חברות של מוניות בארץ, אך האמת היא, שלא עם כל חברת מוניות נהנה מהדרך עצמה. לכן יש טעם לבדוק האם מדובר על חברה שקיימת כבר שנים ומציעה שירותי הסעות לשדה התעופה? והאם זו חברה שעובדת עם כל האישורים? כמובן שיש טעם לבדוק את סוגיית הביטוח, כי אומנם המטרה היא לחזור הביתה בשלום, אך יש לוודא שהחברה גם מבטחת את הנוסעים ואת הרכבים. כדאי מאוד לבדוק, בנוסף לכל אלה, שמדובר על מוניות מסודרות, נקיות ורחבות ידיים, כי אין כל טעם להזמין מונית ולשבת בתוכה בצפיפות.

כמה עולה לקחת מונית לשדה?

הנתון הבא שאנחנו ממליצים לכם לקחת בחשבון, זו השאלה כמה תשלמו על המונית. אומנם זה ברור שמונית תעלה תמיד יותר מרכבת, אך מצד שני, המחירים לא חייבים להיות מופקעים. ממש כפי שכאשר רוצים לרכוש שעונים לנשים עושים השוואה ומבררים כמה עולים שעונים דומים בכמה חנויות שונות, כך כדאי לעשות גם בנושא המוניות. צאו מנקודת הנחה שאם יש לא מעט חברות שמציעות שירותי הסעה לשדה התעופה, הרי שלמעשה הן נמצאות בתחרות לא פשוטה זו מול זול. לכן, אם יש לכם אפשרות להרוויח מהתחרות הזאת בתור לקוחות ולקבל הצעת מחיר יותר טובה על הנסיעה, אז למה לא? נסיעה לנתב"ג בימינו זה משהו שהרבה יותר פשוט להתמודד איתו מאשר בעבר ואין ספק שמונית זו בחירה נכונה.

אולי תאהבו גם את

אלומיניום מחוספס
מה הוא תא דלק אלומיניום?

ייצור תאי דלק מאלומיניום, פלדה ומתכת נועד על מנת לאחסן דלק או סולר בכלי התחבורה. המאמר יעסוק בתא דלק אלומיניום כחלק ממערכת ההזרקה וכיצד מנקים

קראו עוד »