חיפוש

לפני שמביאים את הכלב הביתה, הנה 6 דברים שחשוב לזכור

כבעלים חדשים של כלבים, ייתכן שתתרגשו להביא את חברכם הפרוותי הביתה ולהתחיל את חייכם המשותפים. עם זאת, לפני שתוכלו לעשות זאת, יש כמה דברים חשובים שאתם צריך לקנות עבור הכלבלב המתוק שלכם כדי להבטיח שיהיה לו נוח ושיש לו את כל מה שהוא צריך. הנה 7 דברים שכדאי לזכור לקנות עבור הכלב שלך לפני שמביאים אותו הביתה:

 

מיטה נוחה

הכלב שלך יזדקק למקום לישון בו ולהרגיש בו בנוח; שזה המקום הפרטי שלו, אז השתדלו להשיג מיטה נוחה ומתאימה עבורו לישון בה. מיטות לכלבים מגיעות בכל הצורות והגדלים, הקפידו לבחור מיטה נוחה וקלה לניקוי. אתם יכולים למצוא מגוון של מיטות לכלבים באינטרנט או בחנות החיות הקרובה לביתכם.

 

קערות אוכל ושתיה איכותיות

החבר החדש והפרותי שלכם יזדקק לקערות האוכל והמים שלו. קערות נירוסטה או קרמיקה הן הטובות ביותר מכיוון שהן קלות לניקוי ואינן מכילות חיידקים. אם יש לכם יותר מכלב אחד, רכשו קערות שניתן להבדיל בינהן בקלות. אז אל תשכחו לרכוש לו מזון לכלבים באיכות גבוהה ו-2 קערות לאכול ולשתות מהן. כמובן שגם את הפריטים הללו אתם יכולים לרכוש דרך חנות חיות אונליין.

 

מזון

אם כבר באוכל עסקינן, כמובן שתצטרכו לקנות מזון לכלב החדש שלכם. שוחחו עם הווטרינר לגבי סוג המזון המתאים ביותר לגזע, לגיל ולרמת הפעילות של הכלב שלכם. מומלץ גם לרכוש מיכל לאחסון מזון כדי לשמור על טריות המזון וכדי למנוע מהכלב שלכם להיכנס אל שק המזון.

 

קולר ורצועה

אם אתם מתכננים לקחת את הכלב שלכם לטיולים או לפארק, תצטרכו להשיג לו קולר ורצועה. חשוב להתאים את גודל הקולר לראשו במדויק וזאת בכדי למנוע מצב של חנק או ריפיון לכן בחרו קולר שנוח לכלבכם ללבוש ושיתאים למידותיו. הרצועה צריכה להיות חזקה ועמידה, והאורך יהיה תלוי בגודל של הכלבלב שלכם.

 

פדים

פדים מספקים מקום לכלב שלכם להקל על עצמו כאשר הוא לא יכול לצאת החוצה. זה חשוב במיוחד עבור גורים שעדיין לא חונכו לצרכים. ניתן להשתמש במוצר פדים לכלבים גם ככלי אילוף. על ידי הנחת משטח לכלב באזור מסוים, אתם יכולים ללמד את הכלב שלכם ללכת ל״שירותים״ במקום הזה. מה שיכול להיות מאוד מועיל אם אי פעם תצטרכו לנסוע עם הכלב או אם אתם יוצאים במקרה חרום למספר שעות רב.

 

צעצועים

כלבים צריכים צעצועים כדי לבדר אותם וכדי לעזור להם להישאר פעילים. צעצועים גם מקדמים את בריאות השיניים בכך שהם עוזרים לנקות את השיניים של הכלב שלכם. בחרו מגוון של צעצועים, כולל צעצועי לעיסה, צעצועי אחזור וצעצועים פאזלים.

 

אז מה היה לנו כאן?

לסיכום, הכנסת כלב חדש לביתכם היא תקופה מרגשת, אך חשוב לזכור לקנות את כל מה שהכלב שלכם צריך לפני שהוא מגיע הביתה. על ידי רכישת רשימה זו, אתם יכולים להיות בטוחים שלכלב שלכם יהיה כל מה שהוא צריך כדי שיהיה לו נוח וכיף בביתו החדש.

כלב עם רצועה

אולי תאהבו גם את