חיפוש

כואב הגב – הרמה של רהיטים בבניין

חלק גדול מהאנשים שעברו דירה מתישהו במהלך חייהם (כלומר, כנראה שרוב האנשים בארץ) יודעים לספר על הקושי הפיזי והנפשי שכרוך במעבר הדירה. הקושי הפיזי מתבטא לא רק בעבודה המפרכת של מיון וארגון כל החפצים בבית ואריזה שלהם בארגזים, אלא גם בכאבי גב שנוצרים כתוצאה מכל הסחיבות וההרמות של החפצים. איך אפשר להקל על הקושי הפיזי שבמעבר דירה?

 

בחירה בחברת הובלות מקצועית

אחד הדברים החשובים ביותר שעליכם לעשות לפני מעבר הדירה, הוא לוודא כי אתם שוכרים את שירותיה של חברת הובלות מקצועית ואמינה. בחברת הובלות טובה לרוב תוכלו למצוא גם סבלים מקצועיים ואיכותיים, שיוכלו לחסוך לכם את כאבי הגב שנגרמים כתוצאה מסחיבת החפצים.

סבלים מקצועיים יידעו גם להתייחס לחפצים שלכם בצורה עדינה ולא אגרסיבית, על מנת לשמור על כל החפצים שלכם בטוחים ושלמים. על מנת לסייע לסבלים לעשות זאת, תוכלו לעטוף את החפצים השבירים בנייר עטיפה מיוחד ("נייר פצפצים"), ואף לכתוב על גבי הקרטונים השבירים את המילה "שביר". כך הם יידעו לאילו ארגזים להקדיש יותר תשומת לב בעת ההעברה.

 

שימוש בשירותים נוספים שחברת ההובלות מציעה

מלבד שירותי ההולה עצמם, חברות הובלות רבות מציעות שירותים נוספים – שנועדו על מנת להקל עליכם, ולגרום למעבר הדירה להיות חלק ומהיר יותר.

כדי להימנע לחלוטין מכאבי הגב של האריזה, תוכלו להשתמש בשירותי אריזה ופריקה מטעם חברת ההובלות. על מנת לעשות זאת, יש לשים לב לנקודה הקודמת שהזכרנו – ולבחור בחברת הובלות מקצועית ואמינה בלבד. האריזה צריכה להתבצע בצורה חכמה ומאורגנת, על מנת שכל החפצים יגיעו ליעדם בבטחה.

שירותים נוספים שחלק מחברות ההובלה מציעות יכולים להיות שירותי מנוף (על מנת להעלות ולהוריד חפצים מדירות שנמצאות בקומות גבוהות), שירותי השכרת משאית (לאלו מכם שלא מעוניינים לעבור את ההובלה בלחץ, ורוצים לתכנן לעצמם את לוח הזמנים) ואף השכרת יחידות אחסון (אם תצטרכו מקום לאחסן את החפצים שלכם לתקופה ממושכת).

 

כמה תעלה הובלה ושימוש בשירותים הנוספים של חברת ההובלות?

מחיר של הובלה משתנה בין חברה לחברה, ותלוי במספר רב של פרמטרים. מעטות החברות שמציעות מחיר קבוע על כל ההובלות – לרוב אתם תצטרכו להגדיר בדיוק לאיזה סוג של הובלה אתם זקוקים (הובלה של דירה קטנה, הובלה של דירה גדולה, הובלה של משרד, הובלה של פריטים ספורים), מה המרחק בין נקודת המוצא לבין היעד, כמה חפצים בערך אתם מעוניינים להעביר ומה הגודל שלהם.

נוסף על אלו, המחיר ישתנה בהתאם לכמות כוח האדם שהחברה תקצה לכם (שנגזרת מסוג ההובלה וכמות החפצים), גודל המשאית שתידרש ומשך זמן העבודה שייקח. כמובן שאם תרצו להשתמש בשירותים נוספים שחברת ההובלות מציעה, הדבר יהיה כרוך בתשלום נוסף – אך יחסוך לכם הרבה מאמץ וקשיים.

 

רהיטים

אולי תאהבו גם את

טיפים להובלה בגדרה

זקוקים להובלה בגדרה? צוות המומחים של שירותי הובלות מיכאל ובוריס מציגים לכם כעת את הטיפים החשובים אשר יבטיחו כי ההובלה שלכם תעבור בשלום. הובלות –

קראו עוד »