חיפוש

ההבדל בין ליסינג פרטי למימוני

האם יש הבדל בין ליסינג פרטי למימוני? המומחים של חברת קפיטל מוטורס מסבירים.

ליסינג פרטי – מה זה אומר?

ליסינג פרטי אשר מכונה גם מימוני  נחשב כיום לאפיק הבטוח ביותר לרכישה של רכב חדש, וזאת לאור העובדה כי מדובר ברכישה של רכב חדש מחברת ליסינג אשר כוללת בין היתר פריסת תשלומים לתקופת זמן מוגדרת מראש, כמו גם תשלום היתרה לאחר מכן. חברות הליסינג השונות אשר פועלות ברחבי הארץ מאפשרות כיום קבלת אפשרויות מימון רכישת רכב באופן נוח מתמיד, וזאת לאור פריסת התשלומים כמו גם אפשרות לתשלום המקדמה הראשונית בהתאם לתקציב. בנוסף, מאפשרות חברות הליסינג לקבל תקופת אחראיות, כמו גם אפשרות לשילוב של המסלול של ליסינג פרטי ביחד עם ליסינג מימוני. יחד עם זאת, חשוב לזכור כי במסלול של ליסינג פרטי הרכב נרשם בבעלותו של הנהג, ולמעשה הנהג הוא זה שאחראי בפועל על הטיפול כמו גם האחזקה של הרכב.

רכב חדש

האם ישנו הבדל בין ליסינג פרטי למימוני?

על כן, אין שום הבדל בין ליסינג פרטי לליסינג תפעולי, אך כן יש הבדל בכל הקשור לליסינג תפעולי. במסלול של ליסינג תפעולי הרכב נשאר בבעלות החברה, ועל כן האחראיות על התיקונים היא על החברה עצמה, מה שמקנה יתרון עצום בעבור בעלי עסקים וחברות אשר להם ציי רכב, ואינם מעוניינים להתחייב על הרכישה או לטפל בנושא התחזוקה, אשר עלולה להגיע גם לאלפי שקלים מדי שנה. כמו כן, בעסקה של ליסינג תפעולי ההחזרים החודשיים הם לתקופה קצרה יותר, ולעיתים אף יקרים יותר. לכן, המסלול הטוב ביותר בעבור כל נהג הוא אפשרות של ליסינג פרטי מסוכנות רכב מובילה אשר תדע להעניק את התנאים הטובים ביותר. מהי החברה הזו? חברת קפיטל מוטורס, אשר מהווה כיום את חוד החנית בענף הרכב.

קפיטל מוטורס – רכישת רכב חדש בתנאי המימון הטובים ביותר בישראל

חברת קפיטל מוטורס מאפשרת לכם לבצע רכישה של רכב חדש בתנאי מימון נוחים ומשתלמים אשר כוללים פריסת תשלומים בהחזר החודשי הנמוך ביותר בישראל, כמו גם אפשרות לקבל מימון של עד 100% משווי הרכב. יתרה מכך, סוכנות הרכב מאפשרת לכם לרכוש רכב חדש בעלות אטרקטיבית תוך שימת דגש על הצרכים כמו גם התקציב, הן באמצעות האתר הרשמי של החברה בכתובת https://www.cmotors.co.il או דרך הגעה לאחת מנקודות השירות של הסוכנות אשר ממוקמות בעפולה, בני ברק ופתח תקווה.  צוות העובדים המיומן של החברה יעניק לכם את המעטפת הטובה ביותר בעבורכם, תוך שימת דגש על תנאי מימון נוחים אשר יאפשרו לכם להיות בראש שקט כי אתם רוכשים את הרכב החדש שלכם במסלול אשר מותאם באופן מדויק אליכם, ולצרכים שלכם. למידע נוסף, היכנסו עוד היום לאתר ונציג ישמח לעמוד לשירותכם.

אולי תאהבו גם את

אלומיניום מחוספס
מה הוא תא דלק אלומיניום?

ייצור תאי דלק מאלומיניום, פלדה ומתכת נועד על מנת לאחסן דלק או סולר בכלי התחבורה. המאמר יעסוק בתא דלק אלומיניום כחלק ממערכת ההזרקה וכיצד מנקים

קראו עוד »