חיפוש

כמה זמן לוקחת הדברת חולדות ועכברים?

עכברים וחולדות חיים במרחב העירוני בכמויות גדולות למדי. רוב החיות האלה מתגוררות בצינורות הביוב הגדולים יותר, במחסנים ובאזורים שאין בהם כמעט תנועה של בני אדם. עם זאת, לעיתים נודדים להם עכבר, חולדה או קבוצה של כמה מהחיות האלה אל הבית הפרטי שלנו. במקרה כזה יש צורך להרחיק אותם מאזור המגורים ובהקדם האפשרי. ריכזנו בעבורכם מעט מידע על הנושא במדריך הקצר שלפניכם. 

 

חולדות ועכברים – הסבר קצר

חולדות ועכברים הם מכרסמים קטנים שחיים הן בעיר והן בטבע. עכברים הם הקטנים יותר מבין השניים והם גם חכמים פחות – דבר שחשוב לעניין ההדברה. חולדות או בשמן העממי עכברושים, הן גדולות יותר ומצוידות במעט יותר חוכמה, דבר שעוזר להן לעיתים להימנע ממלכודות. אופיין הקטן והזריז של חיות אלה מאפשר להן לחיות לצידנו בשטחים עירוניים, כך שאיננו רואים אותן כמעט בכלל, אבל הן מצליחות לנוע במרחב ולדואג לעצמן לאוכל, מחסה ועוד.

 

שיטות שונות להדברת חולדות ועכברים

הדברה של חולדות ועכברים היא תת תחום של הדברת מזיקים. לכן ישנן שיטות להדברת עכברים וחולדות שתוכלו לנסות לבד וכאלה שרק מדביר מומחה יוכל לבצע בצורה בטוחה ובלי לסכן את כל דיירי הבית. מלכודות של דלת נטרקת או קפיץ, הן מלכודות שפועלות באמצעות מנגנון מכני טעון. ברגע שהעכבר או החולדה מניחים רגל או זנב על המנגנון, התזוזה שלו גורמת לקפיץ להשתחרר.

במקרה של מלכודת דלת, המזיק נשאר לכוד בפנים, במקרים של מלכודת קפיץ המזיק מומת במקום. ניתן גם להשתמש ברעל בכדי להדביר עברים וחולדות. שיטה זאת היא למדבירים מקצועיים בלבד. שימוש ברעל על ידי מי שלא עבר לשם כך הסמכה, עלול להוביל לפגיעה בריאותית קשה ואף למוות.

 

כמה זה עולה להדביר עכברים וחולדות?

עלותו של שירות זה תלויה במגוון רחב של גורמים – גודל האזור שיש צורך להדביר, כמות המזיקים בשטח, סוג ההדברה ועוד שלל קריטריונים. המחיר להנחת מלכודות עכברים נע בין 350 שקלים ל-750 שקלים בממוצע.

לעומת זאת להדברה של חולדות מבניין מגורים באמצעות רעל המחיר הזול בשוק הוא בממוצע 850 שקל, ומחירה של הדברה זאת יכול להגיע עד ל-1200 שקלים. מדבירים מסוימים מציעים הגעה עד בית הלקוח תוך שעה או חצי שעה וכמובן שדבר זה מתווסף למחיר של השירות.

 

הדברת עכברים וחולדות – סיכום

עכברים וחולדות הם מכרסמים קטנים שחיים בטבע ובעיר. האופי החמקמק שלהם מאפשר להם לחיות לצידנו בלי שנהיה מודעים לקיומם רוב הזמן. לעיתים מגיע עכבר או חולדה אל שטח המגורים הפרטי שלנו, ובמקרה כזה יש לטפל בבעיה ולהדביר את המזיק. ניתן לנסות להתמודד עם חולדות באמצעות מלכודות קפיץ. במקרה של שימוש ברעל, רק מדביר מוסמך יוכל לעשות זאת.

להדביר חולדות

אולי תאהבו גם את