חיפוש

איתור ביטוח רכב וצד ג'

במהלך חיינו, בסיטואציות שונות, עשינו ביטוחים כאלה ואחרים שנועדו למטרות שונות.
זאת אומרת שייתכן מאוד שעד היום אתם משלמים על ביטוחים שעשיתם בעבר וכבר אין לכם צורך בהם.

בדיוק בשביל זה הוקם מיזם הר הביטוח. מיזם הר הביטוח הוא מיזם שנועד לאתר ביטוחים. דרך הר הביטוח תוכלו לקבל דו"ח בו נמנים כל הביטוחים שרכשתם במהלך חייכם. בעזרת הדו"ח תוכלו להבין על אילו ביטוחים אתם משלמים, אילו מהם בכלל רלוונטיים עבורכם והאם יש לכם כפל ביטוחים.
נתונים מראים שבמסגרת פעילותו של הר הביטוח נמצאו כ-6.5 מיליון כפילויות ביטוח. ייתכן שבעזרת המיזם תוכלו לחסוך עשרות שקלים בחודש ומאות שקלים בשנה.

מיזם הר הביטוח יכול לבצע גם איתור ביטוח רכב וצד ג' .ביטוח רכב רכוש הוא פוליסת ביטוח שמכסה נזקים שנגרמו לרכב שלך או לצד ג' כתוצאה משימוש ברכב המבוטח בהתאם לכיסויים שנרכשו ולסיכונים הכתובים בפוליסה.

 

מרכיבי ביטוח רכב

ביטוח רכב מורכב ממספר חלקים ומחירו משתנה על פי פרמטרים שונים. על פי חוק חייב כל בעל רכב לבצע ביטוח חובה שמכסה פגיעות גוף. רוב בעלי הרכבים מרחיבים את ביטוח זה לביטוח מקיף או לביטוח צד ג'. ביטוחים אלו מאפשרים כיסוי ביטוחי מלא במקרה של פגיעה, גניבה או תאונה.

 

רכב לאחר תאונה

 

ביטוח צד ג'

ביטוח צד ג' מכסה נזקים שנגרמו לצד שלישי על ידי המבוטח. ביטוח זה לא מכסה נזק שנגרם לרכב שלכם והוא זול מביטוח מקיף כיוון שהוא מכסה פחות ממנו. ביטוח צד ג' מותאם יותר לבעלי רכבים שלא ישתלם להם לתקן את רכבם במקרה של נזק לרכב.

 

ביטוח מקיף

לעומת ביטוח צד ג', ביטוח מקיף מספק כיסוי ביטוחי מפני כל נזק, בין אם הוא נגרם לרכב שלכם, לרכוש שנפגע על ידכם, בין אם הנזק נגרם על ידי גניבה, תאונה ואפילו נזקי מזג אויר. ביטוח זה כולל בתוכו גם את ביטוח צד ג' במקרה של פגיעה בצד שלישי על ידי המבוטח. ביטוח מקיף מתאים יותר לרכבים חדשים שתרצו לשמור עליהם ולתקן אותם במקרה הצורך.

 

איתור ביטוחים

יכול להיות שאתם משלמים ביטוח מקיף על רכב שכבר התיישן ואין צורך לבטח אותו בביטוח מקיף. יכול גם להיות שאתם משלמים ביטוח על רכב שכבר לא ברשותכם. את כל המידע הזה תוכלו לקבל דרך מיזם הר הכסף שיעזור לכם לראות בדיוק על אילו ביטוחים אתם עדיין משלמים. המיזם יעזור לכם לבצע איתור ביטוח רכב וצד ג' ובכך תוכלו לקבל החלטה נבונה ומושכלת יותר על הביטוחים בהם אתם בוחרים להחזיק.
ביטוחי רכב הם אף פעם לא עניין זול, כדאי לוודא שאתם מוציאים את הכסף שלכם על ביטוחים שבאמת שווים את זה ונחוצים לכם.

אולי תאהבו גם את