חיפוש

איך קונים ומרוויחים ממטבעות קריפטו

עם העלייה המטאורית בפופולריות ובערך של מטבעות דיגיטליים כמו ביטקוין ואתריום, יותר ויותר משקיעים מתעניינים כיצד הם יכולים לרכוש ולהרוויח ממטבעות אלו. במאמר זה נסביר בפשטות מהם מטבעות קריפטו, מה עומד מאחורי הטכנולוגיה שלהם, וכיצד ניתן לקנות, לאחסן ולהרוויח מטבעות קריפטו. נתאר את הצעדים הנדרשים החל מפתיחת חשבון בירצ'יינז, קנייה של מטבעות שונים, ועד למכירתם ברווח.

 

מהם מטבעות קריפטו וכיצד הם עובדים?

מטבעות קריפטו הם מטבעות דיגיטליים המבוססים על טכנולוגיית בלוקצ'יין ומאפשרים העברת ערך באופן מאובטח מבלי להזדקק לצד שלישי נאמן כמו בנק. הם מוצפנים ומאובטחים באמצעים קריפטוגרפיים. ביטקוין, המטבע הדיגיטלי הפופולרי ביותר, הושק לראשונה ב-2009.

 

רכישת מטבעות קריפטו

הצעד הראשון בתהליך הוא פתיחת חשבון באחת מזירות המסחר לקריפטו. זירות אלו משמשות כבורסות מקוונות לרכישה, מכירה והמרה של מגוון רחב של מטבעות דיגיטליים. על הרוכש לעבור תהליך אימות זהות על מנת להפקיד ולמשוך כסף מהחשבון. פעולה זו נועדה למנוע הלבנת הון ופעילויות לא חוקיות. לאחר פתיחת החשבון והפקדת כסף, ניתן לבחור את המטבעות בהם רוצים להשקיע ולרכוש אותם. כדי להבטיח כי התהליך מבוצע על פי הנהלים הנדרשים מומלץ להיעזר בשירותי עורך דין קריפטו.

 

אחסון מטבעות וארנקים

לאחר הרכישה, יש לשמור ולאחסן את המטבעות בארנק דיגיטלי מאובטח על מנת להגן מגניבה או אובדן. קיימים ארנקי תוכנה הניתנים להורדה למחשב או טלפון, וארנקי חומרה בצורת מכשיר פיזי. ארנק התוכנה שומר את המפתחות הפרטיים שלך בצורה מוצפנת. ארנק החומרה מנותק לחלוטין מהאינטרנט וסייבר, ולכן נחשב לבטוח יותר מפני תקיפת האקרים.

 

מכירת מטבעות ומימוש רווחים 

אחרי הבנת הטכניקה, נעסוק במהות: מכירת מטבעות הקריפטו בחזרה למזומן היא הדרך שבה מממשים וממירים את הרווח שנצבר על השקעה לאורך זמן. ניתן למכור מטבעות קריפטו חזרה למזומן דרך זירת המסחר בה בוצעה הקנייה במקור: בוחרים את המטבע, מגדירים את כמות המטבעות למכירה ומבצעים את הפעולה. הזירה תחליף עבור הסוחר את יתרת המטבעות למזומן ותפקיד את הסכום לחשבון הבנק. בחירת הרגע הנכון לממש ולמכור את המטבעות, מצריכה התחשבות במחיר השוק הנוכחי ובמגמות ותחזיות המחיר לטווח הקצר והארוך.

 

אסטרטגיות לרכישת מטבעות קריפטו למטרות רווח

אחת השיטות היא קנייה בשפל ומכירה בשיא. כלומר, רוכשים מטבעות כאשר מחירם נמוך מאוד ביחס לשיאים היסטוריים שלהם, ולאחר מכן מוכרים כאשר המחיר חוזר לרמות השיא. שיטה זו דורשת סבלנות ועקביות אחר מחירי השוק. שיטה נוספת היא רכישה של מטבעות חדשים שעדיין לא נסחרים בהיקפים גדולים, על בסיס הערכה שמחירם יעלה עם הזמן. זוהי כמובן אסטרטגיה מסוכנת יותר אך בעלת פוטנציאל רווח גבוה.

כמו כן, ניתן לנסות ולנבא או לזהות מגמות עולות במחירי המטבעות ולהתערב בהתאם בתקווה שהמגמה תימשך. אסטרטגיות אלו דורשות ידע רב בתחום והבנה מעמיקה של השוק והטכנולוגיה. בנוסף למימוש רווחים, לעיתים כדאי למכור חלק מההחזקה גם כדי לפזר סיכונים ולא להחזיק הכול בסל אחד. עם זאת, מי שמאמין בפוטנציאל ארוך טווח של המטבע, כדאי לו להמשיך ולהחזיק חלק מהיתרה לטובת צמיחה עתידית.

 

הידע הנדרש לסחור במטבעות קריפטו

כדי לעסוק ברכישה ומכירה של מטבעות קריפטו ברווח, על המשקיע לרכוש ידע נרחב במספר תחומים: ראשית, עליו להבין היטב את הטכנולוגיה שמאחורי המטבעות השונים ואת ההבדלים ביניהם. שנית, חשוב ללמוד ולנתח את הדינמיקה של שוק מטבעות הקריפטו ואת הגורמים המשפיעים על מחירים ותנודתיות. בנוסף, יש צורך לפתח אסטרטגיות סחר מתוחכמות המבוססות על ניתוח טכני ופונדמנטלי של השוק. ולבסוף, על הסוחר להיות בעל עצבים חזקים ומשמעת עצמית גבוהה במיוחד בתקופות של תנודתיות קיצונית.

מטבעות קריפטוגרפיים

אולי תאהבו גם את