חיפוש

איך להוריד את הלחץ לפני הפעם הראשונה?

אין כל ספק כי קיום יחסי מין בפעם הראשונה עם בת הזוג היא סיטואציה מלחיצה למדי, אולם באמצעות כמה טיפים פשוטים תוכל להיות בטוח כי תוכל לתפקד בצורה הטובה ביותר.

איך להוריד את הלחץ לפני הפעם הראשונה?

  • אווירה נעימה – חשוב לזכור כי אווירה נינוחה ואינטימית יכולה להוריד באופן משמעותי את סף הלחץ, לפני קיום יחסי המין. לכן, מומלץ מאוד לארגן את חדר השינה באופן רומנטי כלל האפשר ולהוסיף גם שמנים ונרות ארומטיים אשר יכניסו את שניכם לאווירה רומנטית וחמה מאוד, וזאת על מנת שתוכל להפחית את מידת הלחץ כמה שאפשר.
  • שימוש במוזיקה – מחקרים מצאו כי שמיעת מוזיקה בזמן קיום יחסי מין יכולה להפחית באופן משמעותי את החרדה והלחץ, ולכן מומלץ בטרם מתחילים לקיים יחסי מין להניח בצד רמקול עם מוזיקה רומנטית ומרגיעה אשר תאפשר לשניכם להירגע ולהיכנס לסיטואציה בצורה נינוחה ואינטימית, כאשר כיום ניתן גם למצוא פלייליסטים מוכנים למאורע המרגש והאינטימי.

משקה עם אלכוהול

  • שתיית אלכוהול מופחתת – אלכוהול הוא אחד הגורמים הישירים לזקפה חלשה אצל גברים, ולכן מומלץ שלא להפריז בשתייה של אלכוהול לפני קיום יחסי המין. בנוסף, אין לצרוך סמים מכל סוג שהוא או לקחת תרופות מרשם, וזאת לאור העובדה כי גם הן משפיעות על האיכות של הזקפה.
  • שימוש בקפסולות להגדלת איבר המין – כיום ישנם פיתוחים יוצאי דופן אשר מאפשרים לגברים להימנע ממצב לא נעים של זקפה חלשה כתוצאה מלחץ, כאשר הפתרון הטוב ביותר כיום הוא רכישה של קפסולות xtrasize אשר מאפשרות להגדיל את איבר המין בצורה טבעית, ללא צורך בניתוח. מדובר בקפסולות טבעיות לחלוטין אשר להן אין תופעות לוואי, כאשר כל מה שעליך לעשות הוא ליטול קפסולה אחת לפני קיום יחסי המין וזמן קצר לאחר מכן תוכל לראות כיצד האיבר שלך גדל, עד לכדי 7.5 ס"מ יותר. לרכישה מאובטחת באמצעות האתר ניתן להיכנס לכתובת https://www.xtra-size.co.il או דרך מרכז ההזמנות בטלפון 077-2316917.
  • מחשבות חיוביות – חשוב מאוד שלא לתת ללחץ להשפיע עלייך, למרות הסיטואציה הרגישה. לכן, חשוב מאוד לחשוב מחשבות חיוביות ולהתמקד באקט עצמו, וזאת על מנת שתוכל לעזור לעצמך להתמודד בצורה הטובה ביותר ולקיים יחסי מין איכותיים וטובים.
  • משחק מקדים – מומלץ מאוד להקדיש זמן לא מועט לטובת משחק מקדים של שני הצדדים, בכדי להעניק זמן לחמם את האווירה כמו גם להעלאות את מידת התשוקה של בני הזוג אחד כלפי השני. לכן, זכור כי בסופו של דבר מדובר באקט נעים וכיפי אשר בו שני בני הזוג צריכים להתענג, ולכן הקדשת זמן מספקת בעבור המשחק המקדים תבטיח הורדה משמעותית במידות הלחץ, כמו גם הגברה של תחושת האינטימיות בני שני בני הזוג.

אולי תאהבו גם את