חיפוש

איך יוצרים קשר עם מנטליסט?

כשאנו צופים במופעים של מנטליסטים או אמני חושים אחרים, מתעוררת בנו התשוקה להכיר את האדם שעומד מאחורי השואו. ואם לא להכיר, אז לפחות להזמין אותו לאירוע הבא שנקיים. מנטליסטים לא רק מנסים לקרוא את מחשבותיהם של האנשים בקהל וליצור מציאות על טבעית, אלא מנסים למצוא את דרכם לליבם. החיבור בין הקהל למנטליסט ולמופיע חייב להיות קרוב, אחרת הקשר התודעתי יתנתק והמנטליסט לא יוכל לבצע את עבודתו על הצד הטוב ביותר. אז כיצד יוצרים קשר עם מנטליסט? במאמר זה נסביר. 

 

מדוע רצוי להזמין מנטליסט?

היתרון של אמן חושים הוא שמדובר באדם ובעל מקצוע שמשתלב באינספור דרכים בתוך ההופעה והמערך של האירוע. מנטליסט יכול להיות מנחה האירוע, או שחקן צדדי שיגיע להופעה המרכזית ויוסף לה קצת עניין או השואו המיוחד והסודי שהקהל מחכה לו. למשל אמן חושים – mxgems הוא מנטליסט שיכול לעבור מתפקיד לתפקיד. מנטליסט יודע לקחת חלק בכל אירוע, בין אם זה חלק קטן או גדול. המטרה היא להתאים את ההופעה לצרכים של בעל האירוע וליצור חוויה משמעותית עבור החוגגים. היכולת לעבור בין מה שילדי הבר או הבת מצווה רוצים לבין מה שההורים שואפים שיהיה היא מה שמייחדת אמני חושים. גם באירועי חברה חשוב לדעת לעבור ממימד אחד לשני, בין רצינות לקלילות.

 

הדרכים המסורתיות

אם מחפשים מנטליסט, אפשר לחפש אותו בגוגל, אינסטגרם, פייסבוק וכן הלאה. לא חסרים אמצעים לחיפוש אנשי מקצוע ברחבי המרשתת. עם זאת, כשאנחנו מחפשים מנטליסט ספציפי רצוי לזכור את השם שלו, סגנונות הופעה וכן הלאה, על מנת להגיע לאדם המדויק. גם אם לא מוצאים את המנטליסט הספציפי, זכרו כי ישנם עוד מנטליסטים, כל אחד אמנם מעניק חווית הופעה שונה, עם אנרגיות אחרות והוויה אחרת. אבל אם אתם מעוניינים באפקט מסוים או משהו מיוחד, ייתכן שגם מנטליסט אחר יוכל לבצע אותו. שימו לב לוודא מה ההופעה של כל מנטליסט ואמן חושים כוללת, וודאו כי הם יודעים מה סוג הקהל שהולך להגיע והאם יש רגישויות מסוימות לחלק מהקהל, על מנת שלא יווצרו אי נעימויות.

 

מה צריך לדעת לקראת הזמנת מנטליסט לאירוע?

תפקידו של אמן טלפתיה ומנטליסט הוא לא רק לנחש מספרים ומחשבות של המתנדבים מהקהל, אלא יותר מזה. אפקט ההדהמה, השינוי מציאות, הרצון להראות משהו חדש ולחוות חוויה יוצאת דופן היא זו שאמורה להניע אותנו להזמין מנטליסט. אמן חושים הוא אחד שמנסה למצוא שפה משותפת עבור כל הקהל, לתרגם את ההופעה לקולקטיב אחד גדול. בזכות עבודתם של אמני חושים הקהל מתחבר, חווה חוויה חדשה משותפת ועובר תהליך. כולנו רוצים שנזכור את האירוע הגדול והמשמעותי שעשינו, לא משנה באיזה נסיבות האירוע מתקיים או מה סוגו – אירוע משמעותו הנאה לכלל המוזמנים. אז למה אתם מחכים? הזמינו מנטליסט עוד היום.

לפנות למנטליסט

אולי תאהבו גם את