חיפוש

חידוש מטבחי בוטיק: חידוש מטבח ברמה אחרת

מטבחי בוטיק הם אינם נחלתם הבלעדית של יודעי דבר, אלא ניתנים כעת גם בעבורכם. כיצד? להלן כל הפרטים.

מטבח בוטיק – חלום אשר יכול להתגשם

מטבח בוטיק מהווה את החלום הגדול של לא מעט ישראלים וישראליות, וכל זאת לאור השפעות מהעולם כמו העלייה המשמעותית במודעות של הציבור לגבי החשיבות של עיצוב נכון ומותאם אישית. ע"פ המומחים של חברת רימודל, אשר נחשבת כיום לחברה המובילה בתחום של חידוש מטבחים, על מנת להגשים את החלום ולקבל מטבח בוטיק בבית אין כל צורך להוציא עשרות אלפי שקלים על מטבח חדש, אלא ניתן באמצעות צוות אדריכלים כמו גם נגרים לבצע התאמות במטבח הקיים ולשדרג אותו, עד לכדי שלמות. יחד עם זאת, מסבירים המומחים כי נדרשת כאן חשיבה מעמיקה לא רק על הפן העיצובי אלא גם על הפן הפרקטי, וזאת לאור העובדה כי רובנו מבשלים במטבח אך יחד עם זאת זקוקים גם לפתרונות אחסון, ישיבה כמו גם שטח נוח ונעים לשהייה.

מטבח מעוצב

כיצד נעשה מטבח בוטיק בהתאמה אישית?

ע"פ המומחים של חברת רימודל, שדרוג מטבחים אצל רימודל מתחיל קודם כל בתכנון מדויק. למעשה, מתבצעת חשיבה עם הלקוח תוך שימת דגש על איכות המטבח, כאשר החברה חרטה על דגלה מיום הקמתה לפני למעלה מ 40 שנה להשתמש בחומרי הגלם האיכותיים ביותר. על כן, לאחר תכנון המטבח ניתן לבצע מספר רחב של פעולות אשר כוללות תוספות למטבח כגון טריקה שקטה, הוספה של מקומות אחסון כמו גם חיפויי זכוכית איכותיים אשר יכולים לשדרג כל מטבח במהירות ובקלות. לאחר התכנון הראשוני עם צוות האדריכלים של החברה, העיצוב יועבר לנגרים אשר מבצעים את ההתאמות הנדרשות בעבודת יד קפדנית, בלוח זמנים מדויק. בסיום העיצוב הכללי תוכלו לקבל תעודת אחראיות לחמש שנים בעבור כל חומרי הגלם אשר חודשו, כמו גם אחראיות לשנה על המטבח עצמו, ובכך תוכלו להיות בטוחים כי ההשקעה הכספית בעבור הפרויקט תשתלם וכי תקבלו מטבח בוטיק יפהפייה אשר ישרת אתכם כהלכה למשך שנים ארוכות, ברמת עמידות גבוהה ואיכותית.

מעוניינים לשדרג את המטבח בקלות? הצוות של חברת רימודל כאן לשירותכם

כאמור, שירות של עיצוב וחידוש מטבחים מהווה כיום את הדרך הקלה והטובה ביותר בכדי שתוכלו להגשים את החלום ולקבל בבית מטבח בוטיק בהתאמה אישית לטעם, כמו גם לתקציב. על כן, אם ברצונכם לצאת לפרק חדש בחיים אנו מזמינים אתכם ליצור עוד היום קשר לטובת ייעוץ ראשוני דרך מספר הטלפון 054-9260602 או דרך האתר הרשמי בכתובת https://remodel.co.il ונציג ישוב אליכם בכדי לתאם פגישה ראשונית, כך שגם אתם תוכלו לקבל מטבח איכותי אשר נעשה בעבודת יד וברמה המקצועית הגבוהה ביותר. קדימה, למה אתם מחכים? העתיד כבר כאן.

אולי תאהבו גם את