חיפוש

זרים מומלצים לאישה ליום האהבה – חובה לכל גבר!

אז עוד יום אהבה הגיעה ואיתו הלבטים איך לרגש ולהפתיע את בחירת ליבנו ביום שכל כולו זוגיות ואהבה?כל גבר שנמצא בזוגיות מכיר את המחשבות על מה אני אעשה עבור האישה שלי ואיך אני אגרום לה לחייך מאוזן לאוזן.. האמת היא שלמזלכם רגשות לא נוצרות ממתנה יקרה אלא מהמתנה הנכונה עם המילים והמסר הנכון שיודעים ללחוץ על הכפתורים הרגשיים הנכונים .

זרחי פרחים ליום האהבה

המתנה הקלאסית לאישה ליום האהבה הוא זר פרחים מושקע צבעוני וריחני בתוספת הקדשה אישית מכל הלב. כידוע מאז ומעולם משלוחי פרחים הם מתנה מרגשת שביכולתה להפעיל כפתורים רגשיים של שמחה והערכת תודה. צריך גם להבין שלכל פרח משמעות משלו ולכן חשוב לדעת להתאים את סוג הפרחים למטרת המשלוח. לדוגמא, בהקשר של יום האהבה זר מושקע  של ורדים אדומים בתוספת של כמה ורדים לבנים יעשה את העבודה בצורה הטובה ביותר משום שהורדים הם סמל האהבה והרומנטיקה והם מסמלים יותר מכל על החיבור בין זוג אוהבים.

צהוב וורוד

זרים מתוקים ליום האהבה

אם האישה שלך היא חובבת שוקולדים מושבעת יכול להיות שדווקא הבחירה בזר מתוק היא הבחירה הטובה ביותר ליום האהבה. זרים מתוקים משלבים בין מראה עיצובי מקסים לחוויית טעמים מענגת והם מהווים פתרון לכל מי שרוצה לרגש את בת הזוג בחוויה מתוקה וצבעונית.

שילובים שוקולד ויין

אם אתם מבולבלים ולא אוהבים לבחור אפשרות אחת הפסקה הזאת היא בדיוק עבורכם. כיום כל חנות פרחים שמכבדת את עצמה מציעה מארזים מפנקים ליום האהבה הכוללים פרחי אהבה, שוקולדים מובחרים ובקבוק יין שיכר. השילוב של שוקולד, פרחים ויין באותה מארז משלב את כל מה שאישה חולמת לקבל מבן הזוג במארז אחד מושלם ואם תוסיפו לזה הקדשה אישית מהלב ומארז יפהייפה הרי לכם מתנה מושלמת עבור בת הזוג ביום האהבה.

המאמר בשיתוף עלי דפנה – משלוחי פרחים בתל אביב והמרכז

אולי תאהבו גם את

זוגיות ראשית
הקשיים שיש בכל זוגיות

לפני שנים עמדתם ביחד מתחת לחופה, החזקתם ידיים והייתם בטוחים שזה לעד? אם כך, ברור מדוע אתם מופתעים, נדהים וכועסים ברגע שנדמה כלם שאולי בן

קראו עוד »