חיפוש

השתלת שיער – מדריך

תופעה של התקרחות היא תופעה נפוצה מאוד, אך באמצעות שיטת השתלת שיער חדשנית אשר מבצע ד"ר סרקן ניתן להגיע לתוצאות חסרות תקדים. מהי בדיוק השיטה ואיך היא מתבצעת? המדריך המלא.

 השתלת שיער – מהי?

השתלת שיער היא טכניקה כירורגית אשר במהלכה מושתל שיער באזור בו ישנה התקרחות בקרקפת. ישנן לא מעט טכניקות שונות לביצוע של השתלת שיער, וזאת משום שמדובר בהליך הטוב ביותר אותו ניתן לבצע על מנת להחזיר את השיער השופע שאבד. מדי שנה, עשרות אלפי ישראלים מבקשים לבצע את ההליך הזה. כאמור, מאחר ומדובר בטכניקה כירורגית כיום השיטה היעילה ביותר היא שיטת השתלת שיער מיקרו FUE.    

מהי שיטת השתלת שיער מיקרו FUE?

כאמור, לאור העובדה כי מדובר בתופעה נפוצה ביותר פותחו ברבות השנים שיטות שונות לביצוע של השתלת שיער. השיטה המתקדמת ביותר בעולם היום היא שיטת השתלת שיער אשר מכונה מיקרו FUE אשר במהלכה מוציאים זקיק של שערה מאזור התורם באמצעות מחט, ובאמצעות מכשיר אשר לו רמת דיוק גבוהה משתילים את הזקיק באזור הקירח. מדובר בשיטה חדשנית ויוצאת דופן וזאת משום שאין צלקות הנראות לעין כמו גם תפרים, והסיכויים להצלחה של ההליך עומדים על 98%.

מה היתרונות של השיטה הזו?

שיטת השתלת שיער FUE נחשבת כיום לשיטה הטובה ביותר להשתלת שיער, זאת משום שמדובר בהליך ניתוחי אשר במהלכו אין צלקות ותפרים וזמן ההתאוששות הוא קצר יחסית ועומד על חמישה ימים לכל היותר. בנוסף, מדובר בשיטה בה מתקבלת תוצאה טבעית לחלוטין – זאת משום שמדובר בזקיקי שיער של אותו אדם אשר סובל מהתקרחות, כמו גם העובדה כי התהליך עצמו איננו כואב ונעשה תחת הרדמה מקומית.

גבר עם זקן

מי רשאי לבצע השתלת שיער בשיטת FUE?

השתלת שיער היא הליך כירורגי ולכן רק רופא מומחה לתחום השתלת השיער מורשה לבצע את ההליך. לכן, חשוב מאוד לבחור ברופא אשר בקיא בתחום ואשר יודע לבצע את השיטה הזו באופן הטוב ביותר, זאת משום שרק דרמטולוג מומחה רשאי לבצע את ההליך. כיום הרופא אשר נחשב לטוב ביותר בתחום הוא ד"ר סרקן, אשר מרפאתו באיסטנבול טורקיה מטפלת בכל שנה בעשרות אלפי מטופלים, רבים מהם מישראל, בהצלחה יתרה.

האם יש תופעות לוואי?

לאור העובדה כי מדובר בהליך כירורגי עלולות להופיע מספר תופעות לוואי קלות ביותר הכוללות בין השאר נפיחות בקרקפת באזור המושתל, גם נפיחות במצח או בחלקים אחרים של הפנים. בנוסף, לעיתים עלול המטופל לחוש גירוד אך חשוב מאוד לא לגרד משום שהפעולה הזו עלולה ליצור גלדים באזור ורגישות רבה. לכן, ההתמודדות הטובה ביותר עם תופעות הלוואי היא לקיחה של משכחי כאבים בהתאם להמלצת הרופא המטפל, ותוך זמן קצר התוצאות כבר ייראו לעין – שיער שופע וללא קרחות.

אולי תאהבו גם את